Are you ready for what i'm dishing out? 

micdotcom:

An artist gave Disney princesses a fantastically badass twist

Modern takes on Disney princesses have been all the rage lately. Graphic artists have taken to appropriating the squeaky-clean role models to make powerful statements on race, gender, sexual abuse, domestic violence and even the environment. (The princes have also gotten similar treatments on abuse, gender and sexuality.)

Now Italian artist Emmanuel Viola has updated the familiar princesses in a new, fresh way: as pierced and tattooed-up badasses.

See more | Follow micdotcom 

ponderation:

Celtic Reflections by Paul Byrne

ponderation:

Celtic Reflections by Paul Byrne

backyardskills:

unsuccessfulmetalbenders:

we went upstate and my dog was being a butt and trying to swipe at fish in the lake and she fell in and when we dried her off she was still shivering so i put a sweater on her 

oh my god

backyardskills:

unsuccessfulmetalbenders:

we went upstate and my dog was being a butt and trying to swipe at fish in the lake and she fell in and when we dried her off she was still shivering so i put a sweater on her 

oh my god

skyliting:

the-goddamazon:

tashabilities:

thefitrasta:

Justin Lynch beating Michael Phelps record at just 16

WHITE PEOPLE, ALL YOUR SPORTS ARE BELONG TO US.

WE ARE IN EVERY SPACE

COMING FOR EVERYTING YOU HOLD DEAR. 

OH SHIT. WE IN HERE Y’ALL.

Kaldur’ahn lives! Swim, Atlantean hottie baby boy! Swim like the king of the sea you are!

yuniedc:

boy toy named Troy used to live in Detroit

yuniedc:

boy toy named Troy used to live in Detroit

fairytalemood:

art by Jasmine Becket-Griffith

gotitforcheap:

2010 was a simpler time 

gotitforcheap:

2010 was a simpler time 

phantomrose96:

Whose idea was this

sukeycantspell:

bakinginthebatcave:

unicornhairs:

her suit tho omg

I love wedding photos of strangers. I don’t even know you but I’m so happy that you’re happy and you look so lovely and it’s so wonderful and affirming somehow. I don’t know. Wedding photos make me happy.

i want her suit

minazarei:


asperatus cloud x

IT’S LIKE WATCHING THE WAVES ABOVE YOU FROM THE BOTTOM OF THE OCEAN

minazarei:

asperatus cloud x

IT’S LIKE WATCHING THE WAVES ABOVE YOU FROM THE BOTTOM OF THE OCEAN

edens-blog:

wkdart:

iamtonysexual:

andrejpejicjimmyvegafanfic:

onlylolgifs:

 People blown over in streets as Storm Ivar hits Norway

looks fun

makin’ my way dOWNTO—-

ASDFK

MAKIN’ MY WAY UPTOWN

not gonna lie at first I thought these people were really good at the Smooth Criminal lean

step 1. buy several hundred bags of miniature marshmallows 

step 2. somehow get upwind

step 3. open the bags and let the sugary puffs fly free

step 4. enjoy the sight of people getting absolutely pelted with marshmallows 

step 5. ?????????

step 6. profit 


Sometimes I look at people and make myself try and feel them as more than just a random person walking by. I imagine how deeply they’ve fallen in love, or how much heartbreak they’ve all been through.
Her (2013)

Sometimes I look at people and make myself try and feel them as more than just a random person walking by. I imagine how deeply they’ve fallen in love, or how much heartbreak they’ve all been through.

Her (2013)

“An intellectual says a simple thing in a hard way. An artist says a hard thing in a simple way.”

– Charles Bukowski  (via gebeine)

thesorrovv:

ma’am im sorry but that baby was due today, i don’t care if its not done just turn in what you have

bumfinger:

leo-arcana:

snoopdad:

"you still there, bruh?"
"yeah, i’m still here."

fun fact: that’s actually why otters hold hands/paws while sleeping


Otters = Reblog

bumfinger:

leo-arcana:

snoopdad:

"you still there, bruh?"

"yeah, i’m still here."

fun fact: that’s actually why otters hold hands/paws while sleeping

Otters = Reblog